GMI Energy's Politik

For leverancer og tjenesteydelser fra GMI ENERGY ApS,

GMI Energy’s POLITIK

 

Levering

Vi arbejder på at dit produkt vil blive behandlet straks efter at vi har modtaget ordren.

Forvent venligst et sporingsnummer mellem 1 - 3 hverdage. Er produktet ikke på lager eller er produktet specielt fabrikeret, vil behandlingstiden være længere.
Når dine produkter er afsendt, er leveringstiden angivet af kureren til at tage 4-12 hverdage. Mindre pakker vil blive sendt med Postnord, medmindre andet er aftalt, og større pakker kan kræve at andre kurerfirmaer servicerer leveringen.

Hvornår får jeg min ordre?
Normalt tager det 1-3 dage at opfylde en ordre, hvorefter den afsendes. Forsendelsestiden afhænger af din placering, men kan estimeres som følger:
● Danmark: 4–12 hverdage

● USA: 6–14 hverdage
● Europa: 6–14 hverdage
● Australien: 6–18 hverdage
● Japan: 6–18 hverdage
● International: 10–20 hverdage


[Covid-19] Hvornår får jeg min ordre?
Vores opfyldelsestider kan være længere end normalt og kan evt.
fortsætte med at stige, indtil tingene vender tilbage til det normale. Vi ser forsinkelser i vores forsyningskæde,
herunder distributører og fragtfirmaer, da hele branchen kæmper med udfordringer.


Hvor bliver min ordre sendt fra?
GMI Energy har ordreudførelsesfaciliteter i Danmark, Kina og Frankrig!


Vil jeg blive opkrævet told for min ordre?
Bliver orden sendt uden for Danmarks grænser, kan et ekstra told- og skattegebyr forekomme på internationale ordrer. Dette gebyr er ikke i vores kontrol
og vurderes af dit lokale toldkontor. Toldpolitikkerne varierer meget for hvert land, så
tjek venligst med dit lokale toldkontor direkte for at se, om de pålægger told og afgifter på din
indkøb.


Min ordre skulle være her nu, men jeg har den stadig ikke. Hvad skal jeg gøre?
Inden du kontakter os, bedes du hjælpe os ved at gøre følgende:
● Tjek din forsendelsesbekræftelses-e-mail for eventuelle fejl i leveringsadressen
● Spørg dit lokale posthus, om de har din pakke
● Kig forbi dine naboer, hvis kureren efterlod pakken hos dem
Hvis leveringsadressen var korrekt, og pakken ikke blev efterladt på posthuset eller hos dig
nabos, kontakt os på info@gmienergy.dk med dit ordrenummer.
Hvis du fandt en fejl i din leveringsadresse, kan vi sende dig en erstatningsordre, men
forsendelse sker for egen regning.


Hvordan sporer jeg min ordre?
Du modtager et sporingslink via e-mail, når din ordre afsendes. Hvis du har spørgsmål vedr. din sporing eller forsendelse, skriv til os på info@gmienergy.dk.
Jeg modtog et forkert/beskadiget produkt, hvad skal jeg gøre?
Vi beklager meget, hvis det produkt du har bestilt ankom beskadiget. For at hjælpe os med at løse dette for dig hurtigt, så send os en mail på info@gmienergy.dk inden for en uges tid med billeder af det beskadiget produkt, dit ordrenummer og andre oplysninger, du måtte have om din ordre. Vi vender tilbage til dig med en løsning hurtigst muligt!