Retur Politik

For leverancer og tjenesteydelser fra GMI ENERGY ApS,

Levering

Hvornår får jeg min ordre?

Eventuelle krav for trykfejl/beskadigede/defekte varer skal fremsættes inden for 4 uger efter, at produktet er modtaget. For pakker bortkommet under transport skal alle reklamationer fremsendes senest 4 uger efter den forventede leveringsdato.

Hvis du bemærker et problem på produkterne eller noget andet på ordren, bedes du kontakte os på info@gmienergy.dk med beskrivelse og billeder af problemet, i detaljer.
Returadressen er som standard indstillet til GMI Energy ApS-faciliteten. Når vi modtager en returneret forsendelse, vil en automatisk e-mail-meddelelse blive sendt til dig. Uafhentede returvarer destrueres eller doneres til velgørenhed efter 4 uger.


Forkert adresse -

Hvis du angiver en adresse, der anses for utilstrækkelig af kureren, vil forsendelsen blive returneret til vores facilitet. Du vil være ansvarlig for omkostningerne ved genforsendelse, når vi har bekræftet en opdateret adresse med dig (hvis og i givet fald).


Ikke gjort krav på -

Forsendelser, der ikke er afhentet, returneres til vores facilitet, og du vil være ansvarlig for omkostningerne ved en genforsendelse til dig selv eller din slutkunde (hvis og som relevant).
GMI Energy ApS accepterer ikke returnering af forseglede varer.


Returneringspolitik – 
Vi tilbyder ikke returnering og ombytning, men hvis der er noget galt med din ordre, så lad os det vide ved at kontakte os på info@gmienergy.dk ! Refusion tilbydes kun til kunder, der modtager de forkerte varer eller beskadigede varer. Hvis nogen af disse gælder, bedes du kontakte os på info@gmienergy.dk med billeder af forkerte/beskadigede varer, så ordner vi det for dig. På nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke udveksling. Selvom det er sjældent, er det muligt, at en vare, du har bestilt, var forkert mærket. Hvis det er tilfældet, bedes du give os besked på info@gmienergy.dk inden for en uge efter modtagelse af din ordre. Inkluder dit ordrenummer og billeder af den forkert mærkede vare.


Vi refunderer ikke ordrer for kunder med bopæl i Brasilien. Kunder, der bor i Brasilien og fortryder et køb, skal kontakte vores kundeservice og udtrykke deres vilje til at returnere varen inden for 7 følgende dage efter at have modtaget den med et billede af varen. Anmodningen om tilbagetrækning vil gennemgå en evaluering for at verificere, om produktet blev brugt eller ødelagt, selvom det er delvist. I disse tilfælde vil tilbagebetaling ikke være mulig.


Meddelelse til EU-forbrugere:

I henhold til artikel 16, litra c) og e), i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/83/EU af 25. oktober 2011 om forbrugerrettigheder, kan fortrydelsesretten ikke omfattes af:
1. levering af varer, der er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller er tydeligt personliggjorte;
2. Forseglede varer, som er blevet ophævet efter levering og derfor ikke er egnede til returnering af sundheds- eller hygiejniske årsager.
3. I henhold til EU-lovgivningen har du 14 dages fortrydelsesperiode til at annullere og returnere køb foretaget online uanset årsag. Refusion skal gives inden for 14 dage efter modtagelse af annulleringer, men GMI Energy ApS kan forsinke din tilbagebetaling, hvis vi ikke har modtaget varerne eller bevis, du har returneret dem. Hvis dine varer er beskadiget eller har en fejl, skal forsendelsesomkostningerne også refunderes.
derfor forbeholder GMI Energy ApS sig retten til at nægte returnering efter eget skøn.